Ένα επιθετικό και ταυτόχρονα ευέλικτο σχέδιο
ανάπτυξης υιοθετεί η αλλαντοβιομηχανία Νίκας για να αυξήσει το μερίδιο αγοράς
της από 12% που είναι σήμερα σε 20% εντός της επόμενης τριετίας.
Το σχέδιο της εταιρείας μεταξύ άλλων προβλέπει την κυκλοφορία νέων προϊόντων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες των καταναλωτών σε προσιτές τιμές, την επέκταση της παρουσίας της στην περιφέρεια και την ενδυνάμωση του τμήματος πωλήσεων με νέο προσωπικό.
Το σχέδιο της εταιρείας μεταξύ άλλων προβλέπει την κυκλοφορία νέων προϊόντων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες των καταναλωτών σε προσιτές τιμές, την επέκταση της παρουσίας της στην περιφέρεια και την ενδυνάμωση του τμήματος πωλήσεων με νέο προσωπικό.
Ειδικότερα ο
αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Νίκας, Σωτήρης Λαύκας δήλωσε πως
«θέλουμε να ενισχύσουμε τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε με τους καταναλωτές
μας» υπογραμμίζοντας την έμφαση στην ικανοποίηση των πελατών της εταιρείας.
Συνεχίζοντας ο κ. Λαύκας ανέφερε πως τα μηνύματα που έρχονται είναι ενθαρρυντικά δηλώνοντας πως «καταφέραμε να αυξήσουμε το μερίδιο μας από το 10% στις αρχές του έτους σε περίπου 12,5% σήμερα ενώ τα αλλαντικά μοσχάρι που λανσάραμε πρόσφατα πάνε πολύ καλά καθώς κατέλαβαν το 4% στο σύνολο της αγοράς».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου