Συνεχίζεται η αλματώδης ανάπτυξη του ελληνικού
γιαουρτιού στις ΗΠΑ, αποδεικνύοντας πως τα ποιοτικά ελληνικά προϊόντα μπορούν
να κατακτήσουν τις διεθνείς αγορές, εφόσον υπάρξει οργανωμένη και «έξυπνη»
διαφήμιση.
Σύμφωνα με έκθεση του Γρ. Οικονομικών και Εμπορικών
Υποθέσεων του προξενείου της Ελλάδας στον Άγιο Φραγκίσκο των ΗΠΑ, η αξία των
πωλήσεων της ελληνικού τύπου γιαουρτιού αυξήθηκε μέσα σε πέντε χρόνια από τα
35,4 εκατ. δολ. σε 2 δισ. δολ. (εκτίμηση για το 2012), υποχρεώνοντας τις
μεγάλες εταιρείες να συμπεριλάβουν στον κατάλογό τους και ελληνικού τύπου
γιαούρτη (πχ. General Mills και Danone).
Πρωταγωνιστής στην αγορά είναι η Agrofarma με το
γιαούρτι Chobani, που ανήκει στον Τούρκο μετανάστη Χαμντί Ουλούκαγια ενώ την
τρίτη θέση έχει η ελληνική ΦΑΓΕ με το διάσημο πλέον «Total».
Στην έκθεση της πρεσβείας σημειώνεται ακόμη ότι
μεμονωμένες προσπάθειες από άλλες ελληνικές εταιρείες όπως η MΕΒΓΑΛ και ο
Ολυμπος επί του παρόντος δεν έχουν επιτύχει ιδιαίτερα αξιοσημείωτα
αποτελέσματα. Εκτίμηση της πρεσβείας είναι ότι πλην της ΦΑΓΕ η οποία έχει
επενδύσει σημαντικά ποσά για προώθηση και διανομή, οι λοιπές ελληνικές
εταιρείες δεν χρησιμοποιούν ικανοποιητικές μεθόδους μάρκετινγκ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου