ΕΦΕΤ: ανάκληση πορτοκαλάδων Λουξ


Στην ανάκληση παρτίδας πορτοκαλάδων Λουξ προχώρησε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων, μετά την ανεύρεση στην αγορά προϊόντων με αλλοιωμένη οσμή και γεύση. Συγκεκριμένα, βρέθηκαν προϊόντα σε δύο παρτίδες πορτοκαλάδας Λουξ 1,5 λίτρου χωρίς ανθρακικό, με αριθμούς παρτίδας 1022, 1078 και ημερομηνίες λήξης 9/1/2013, 21/1/2013 αντίστοιχα. O ΕΦΕΤ παρακαλεί τους καταναλωτές που έχουν προμηθευτεί τα ανωτέρω προϊόντα να μην τα καταναλώσουν για προληπτικούς λόγους.
Σε συνέχεια του Δελτίου Τύπου του ΕΦΕΤ της 3/10/2012, σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας, αμέσως μόλις πληροφορήθηκε από την εν λόγω Υπηρεσία το μεμονωμένο περιστατικό για το σχετικό θέμα, κινητοποιήθηκε άμεσα για την δέσμευση και απόσυρση ΟΛΩΝ των παρτίδων μπλε πορτοκαλάδας για ενδελεχή επανέλεγχο στις εγκαταστάσεις της εταιρείας μας. 

   
Η ενέργεια αυτή από την μεριά μας είναι η πλέον ενδεδειγμένη και αποτελεί για εμάς ζήτημα ηθικής τάξεως και μέγιστης υποχρέωσης , προκειμένου να μην κλονιστεί σε καμμία περίπτωση  η εμπιστοσύνη που μας περιβάλλει ο κάθε ένας , ξεχωριστός και σημαντικός για εμας ,  πελάτης μας.

Παρόλο ότι το όλο θέμα βρίσκεται υπό διερεύνηση, δεν προκύπτει κανένα στοιχείο ότι τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι επικίνδυνα για την Δημόσια Υγεία , αφού και σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση το πρόβλημα αφορά μόνο την γεύση και την οσμή.  

Τονίζουμε ότι η ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ αυτή απόσυρση ξεκίνησε με πρωτοβουλία μας και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για λόγους προστασίας της ποιότητας των προίοντων μας  και της φήμης της εταιρείας μας, αλλά και κυρίως επειδή δεκαετίες τώρα έχουμε αποδείξει ότι διατηρούμε υψηλό αίσθημα ευθύνης και σεβασμού απέναντι στους καταναλωτές μας.  

Όπως όλοι γνωρίζετε η Λουξ είναι μία Ελληνική επιχείρηση που για 62 χρόνια  τώρα, παρασκευάζει και διαθέτει προϊόντα υψηλής ποιότητας. 
Θέλουμε να διερευνήσουμε σε βάθος το μεμονωμένο αυτό περιστατικό και για αυτόν τον λόγο προβαίνουμε στην σχετική απόσυρση.

Τέλος αισθανόμαστε την ανάγκη να ζητήσουμε μια ειλικρινή ΣΥΓΝΩΜΗ για την όποια αναστάτωση δημιουργήθηκε και καλούμε όσους καταναλωτές μας εχουν προμηθευτεί το συγκεκριμένο προιόν , να το επιστρέψουν στο σημείο αγοράς του , προκειμένου να το αντικαταστήσουν.

http://www.tanea.gr  http://www.loux.gr/news

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου